هشدار به مسئولان:

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 533
باردید دیروز : 155
بازدید هفته : 892
بازدید ماه : 887
بازدید سال : 2478
بازدید کلی : 207588
هشدار به مسئولان:
هشدار به مسئولان:
بازرسان انرژی اتمی، 28 ژانویه برابر با نهم بهمن ماه قرار است به ایران سفر کنند تا به همراه نظارت بر تأسیسات هسته‌ای، با مقامات ایران نیز دیدار کنند؛ هرچند تا کنون برنامه این دیدارها مشخص نشده، جزییاتی از برنامه بازرسان آژانس در سفر خود به ایران در رسانه‌های آرژانتینی مشخص شده است.
سرویس سیاست خارجی ـ بر پایه اخبار منتشره، بناست بازرسان انرژی اتمی، 28 ژانویه برابر با نهم بهمن به ایران سفر کنند تا به همراه نظارت بر تأسیسات هسته‌ای با مقامات ایران دیدار کنند.

در این باره باید گفت، هرچند تاکنون برنامه این دیدار‌ها مشخص نشده، جزییاتی از برنامه بازرسان آژانس در سفر خود به ایران در رسانه‌های جهانی منتشر شده است.

به گزارش «تابناک»، «گاردین» در این باره گزارش داده است که «رافائل گروسی»، دیپلمات آرژانتینی ـ که هم‌اکنون دستیار یوکیو امانو، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است ـ در مصاحبه با نشریه آرژانتینی «بوئنس آیرس» گفته است: در سفر آینده بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران، درباره ابعاد نظامی برنامه هسته‌ای ایران ـ که در گزارش پیشین آژانس منتشر شده ـ با مقامات ایران گفت‌وگو خواهد شد.

وی همچنین افزوده است: در سفر 28 ژانویه، ما به دنبال نقشه راهی هستیم تا درباره موضوعات خاص و به ویژه جنبه نظامی فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت‌وگو کنیم. در عین حال، مشاور ارشد آمانو تهدید کرده است که اگر ایران از مذاکره درباره ابعاد نظامی برنامه هسته‌ای خود خودداری کند، هیأت حکام، پرونده ایران را به شورای امنیت سازمان ملل خواهد فرستاد.

گروسی گفته است: این برنامه جدی است، چرا که اگر ایران درباره جنبه‌های نظامی برنامه هسته‌ای خود ـ که در گزارش پیشین آژانس به آن اشاره شد ـ همکاری نکند، دیگری چین و روسیه نیز نمی‌توانند به بهانه همکاری ایران با آژانس از این کشور حمایت کنند.

گویا، اطلاعات موجود، حکایت از این دارد که آژانس یک بازی سیاسی را بر پایه رویکرد خود برای ایران تعریف کرده است. بدین ترتیب که مدارک گزارش پیشین خود را که بر این باور است، منابع اطلاعاتی غربی را در اختیار آژانس گذارده‌اند، موثق مفروض گرفته و ایران حتی در پادگان‌های نظامی خود نیز باید به آژانس پاسخگو باشد، وگرنه بر همکاری نکردن ایران دلالت خواهد کرد؛ در حالی که از هم‌اکنون می‌توان گفت، بسیاری از درخواست‌های بازرسان آژانس مبتنی بر گزارش پیشین، نامشروع و غیر قانونی است.
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 212
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود