روايت زن آمريكايي از اسلام:

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 162
باردید دیروز : 155
بازدید هفته : 521
بازدید ماه : 516
بازدید سال : 2107
بازدید کلی : 207217
روايت زن آمريكايي از اسلام:
اندازه قلم: Decrease font Enlarge font

روایت زن آمریکایی از اسلام:

مسلمان شدنم را مدیون امام خمینی هستم

image

خبرگزاري بين المللي زنان : یک بانوی محجبه و مسلمان از کشور آمریکا با تشریح چگونگی مسلمان و محجبه شدن خود این روند را مرهون انقلاب اسلامی ایران و شخصیت والای امام خمینی(ره) دانست.

"ملومی ایویت فرانکلین" در سخنانی با تأکید بر اینکه از حضور در ایران بر خود می بالد، عنوان کرد: من ابتدا مسیحی بودم و حجاب داشتن امروز من به طور کامل به انقلاب اسلامی ایران بر می گردد.

وی با تأکید بر اینکه مسلمان شدنش در ارتباط تنگاتنگ با انقلاب اسلامی ایران و شخصیت امام خمینی (ره) بوده است، بیان داشت: من حدود دو سال طول کشید که مسلمان شدم و محجبه شدن من همراه با یک احترام خاص و منزلت برایم بود.

این زن مسلمان آمریکایی حجاب را نوعی احترام زن به خود و مایه احترام جامعه به جایگاه زن دانست و بیان داشت: در حال حاضر در جهان به ویژه از طرف غرب خیلی علیه پوشش اسلامی فعالیت می شود.

بی توجهی مدعیان آزادی به شهادت الشربینی/مبارزه غرب با تفکر پشت حجاب

"فرانکلین" تبلیغات علیه حجاب را مختص به غرب ندانست و با تأکید بر اینکه امروز هم در داخل آمریکا و هم در ایران برخی علیه حجاب در حال فعالیت هستند، بیان داشت: زمانی که شهید "مروه الشربینی" در دادگاهی در آلمان به شهادت رسید حتی کشورهایی مانند آمریکا که ادعای آزادی و حقوق بشر را دارند خیلی کم راجع به او صحبت کردند.

وی با اشاره به برخی تبلیغات در کشورهای غربی برای بی سواد و عقب مانده نشان دادن زنان و مردان مسلمان، عنوان کرد: در آمریکا تبلیغات زیادی علیه پوشش اسلامی زنان در قالبهای مختلف صورت می گیرد به طوریکه زندگی در شرایطی، واقعا سخت می شود.

این زن مسلمان و محجبه آمریکایی با اشاره به واقعه 11 سپتامبر، گفت: پس از 11 سپتامبر فعالیت علیه اسلام در آمریکا بسیار بیشتر شده است.

فرانکلین با طرح این سوال که چرا امروز مبارزه با حجاب برای برخی کشورهای غربی مهم شده است؟، تصریح کرد: حجاب نشانه یک تفکر است و غربیها با این فرهنگ مبارزه می کنند.

وی خطاب به زنان مسلمان ایرانی گفت: وقتی غرب، حول محور حجاب زنان این قدر فعالیت می کنند پس بدانید که این موضوع برایشان خیلی مهم است.

 وقتی زنان ایرانی از من می پرسند که از مسلمان شدنم پشیمان نیستم!

وی با هشدار نسبت به ترویج برخی افکار در میان زنان ایرانی، گفت: من برخی اوقات که برای سخنرانی در برخی مناطق ایران حضور پیدا می کنم از من پرسیده می شود که آیا از مسلمان شدن خود پشیمان نیستید؟ که این سوال بسیار قابل تأمل است.

این بانوی محجبه آمریکایی با انتقاد از اینکه برخی از زنان هنوز ارزش حجاب و زیبایی آن را درک نکرده اند، گفت: تنها جواب من به این سوال برخی زنان ایرانی این است که من به راحتی می توانم زندگی خود را قبل و بعد از محجبه شدن مقایسه کنم.

وی معتقد است که زنان با حجاب به نوعی علمدار فرهنگ اسلامی هستند و ادامه داد: ما مسئولیت سنگینی به عهده داریم که تنها به پذیرش دین اسلام و حجاب محدود نمی شود بلکه آنچه در این زمینه مهم است داشتن "اخلاق اسلامی" برای جذب مردم است.

"فرانکلین" تأکید کرد: یکی از مشکلاتی که ما با آن در ایران مواجه هستیم این است که جوانان از فرهنگ اسلامی اطلاعات کافی ندارند و از سوی دیگر روش اطلاعات دادن در این حوزه به جوانان خیلی "خشک" است.

وی تصریح کرد: دین اسلام دینی "خشک" نیست بلکه جذابیت های زیادی دارد که باید درست تبیین شود.

 


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 154
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود