گزارش تكان دهنده از فساد گسترده مالي و اخلاقي دربار آل سعود

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 562
باردید دیروز : 155
بازدید هفته : 921
بازدید ماه : 916
بازدید سال : 2507
بازدید کلی : 207617
گزارش تكان دهنده از فساد گسترده مالي و اخلاقي دربار آل سعود

 

مسئول مستقيم عقد قراردادهاي بزرگ نفتي آمريكا در دهه 1960 از فساد گسترده مالي و اخلاقي در دربار آل سعود پرده برداشت.
«جان پركينز»، مسئول مستقيم عقد قراردادهاي بزرگ نفتي آمريكا در دهه 1960 و 1970 در مصاحبه با شبكه عرب زبان «روسيااليوم» در مورد فسادهاي عجيب و غريب و درخواست هاي «بي شرمانه» شاهزادگان سعودي براي امضاي قراردادهاي نفتي اظهارات تكان دهنده اي را بيان داشت. به گفته «پركينز» آمريكا پس از مواجه شدن با تحريم فروش نفت در آن دهه دچار بحران بزرگي شد به همين سبب به وي دستور داده شد كه با سفر به عربستان و بستن قرارداد با آنها اثر اين تحريم ها را خنثي كند.
وي در بخش هايي از مصاحبه مفصل خود با تاكيد بر رواج فساد در رده هاي بالاي رژيم آل سعود، گفت: «مسئولان سعودي را با بستن قراردادي در زمينه برق رساني فريفتيم و توانستيم با نفوذ در ميان آنان، رياض را قانع كنيم در صورت تحريم آمريكا از سوي اوپك، نياز ناشي از تحريم را جبران كند، در مقابل، آمريكا،استمرار حاكميت آل سعود بر عربستان را تضمين كند». اين مسئول ارشد اقتصادي آمريكايي خاطر نشان كرد: «براي بستن اين قرارداد دچار مشكلات فراواني شديم اما در عين اين كه برخي از اعضاي خاندان حاكم مرا «سگ كافر» مي خواندند، با اين حال موفق شديم رضايت همه آن ها را براي امضاي اين قرارداد جلب كنيم. اما از آن جا كه امضاي چنين قراردادي مستلزم اجماع همه اعضاي خانواده حاكم بود، هر يك از آنان را به شيوه اي راضي مي كرديم. يكي از اعضاي خانواده آل سعود مخالفت كرد و من براي راضي كردن او مجبور شدم به رغم ميل خود، به شروط غيراخلاقي او جامه عمل بپوشانم.
پركينز در ادامه افزود: «اين شاهزاده سعودي از من خواست در مقابل پذيرش اين قرارداد شرايطي را فراهم كند كه در هر بار سفر او به آمريكا، زمينه ارتباطش با يك زن آمريكايي را كه از خانواده اي اصيل و محترم(!) باشد، فراهم كنم.»
«پركينز» در ادامه گفت: «هر چند يافتن چنين زني برايم سخت بود اما سرانجام توانستم همسر يك خلبان آمريكايي مرده را براي اين كار قانع كنم و به او مبلغ هنگفتي پيشنهاد كردم كه راضي شد. اين مقام پيشين آمريكايي در پايان مصاحبه تصريح كرد كه آل سعود منافع ملي كشورش را به تضمين بقاي خود و همچنين غربي سازي شهرهاي اين كشور مي فروشد!
 


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 251
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود